Lisa a skrypty startowe

Śro, 4 Gru 2002, 10:43:37 CET

> W "moim" specu jest.

Moze nie zauwazyles, ale dyskusja dotyczy lisy z kdenetwork-lanbrowser
(z Ra) i tego co z nia zrobic...

> Zawsze... grrr... jak ci przyjdzie robić to pare razy dziennie szybko ci
> się znudzi.

Mi - nie. Nie uzywam KDE. Otoczenie sieciowe zreszta to tez rzadko potrzebny
mi folklor. Ale to juz OT.

> Z menu:
> Settings / configue konqueror / proxy.

> Działa z root'a więc teoretycznie... z drugiej strony to program do
> instalacji na klientach a nie na super-bezpiecznych serwerach.

Zakladamy, ze jesli jest zainstalowana, to powinna byc odpalona.
Czyli autokonfig nie powinien byc probleme, skoro i tak to samo by trzeba w
przeciwnym razie zrobic recznie.

> Chyba może korzystać jeszcze z FTP i FISH (IMHO działa to lepiej niż
> samba w konquerorze).

via kio_lan ?

> Mi działał z 3.0, teraz też działa na 3.1rc5.

Cenna informacja.

> No właśnie lisa to się zbytnio nie rozwija. Zastanawiam się czy ta w KDE
> nie jest jakoś podrasowana.

Numerki sugeruja, ze moze byc akurat odwrotnie...

> Nie wiem.

> Mój kolega :-P

> Chwila. Co to jest lisa 0.1.3??? Na http://lisa-home.sourceforge.net/
> widzę 0.2.2.

Taka wersje zglasza lisa z kde-3.0.4. Wiec co robimy ?
Roznic w zrodlach jeszcze nie przegladalem.
Moze sa to dwie zupelnie rozne kobitki?

Wieczorem sprobuje porownac zrodla. Zobacze, czy twoje latki do lisy 0.2
maja sens w przypadku tej "zintegrowanej". Jesli nie (co podejrzewam), to
chyba zrobimy tak:

* wydziele z kdenetwork-lanbrowser kdenetwork-lisa i dam mu
  "Provides: lisa-0.2.2"
* dodam do kdenetwork-lisa twoj skrypt startowy i jakas konfiguracje typu
  "dumb" + ew. warning (trzeba skonfigurowac) w %post
* wypuscimy lise z osobnego speca (twojego) z wzajemnym obsoletes
  lisa <-> kdenetwork-lisa.
Oczywiscie wszystko w ra/updates-general.

Komentarze? Zastrzerzenia?

  phone (48)(58) 347 14 61