Lisa a skrypty startowe [było: Re: Błąd w KDE 3.0.4]

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 3 Gru 2002, 23:58:59 CET

On Tue, Dec 03, 2002 at 09:58:26AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Czyli trzeba dorzucic co najmniej skrypt startowy.
W "moim" specu jest.

> Zeby nowozainstalowany system nie krzyczal przy starcie mozna by dodac jakas
> konfiguracje typu "dumb" (np. SearchUsingNmblookup = 1).
> Myslalem o dodaniu zakomentowanych przykladow, ale jesli edytuja ten plik
> parsery, to nie ma to chyba wiekszego sensu.

Zawsze... grrr... jak ci przyjdzie robić to pare razy dziennie szybko ci
się znudzi.

Z menu:
Settings / configue konqueror / proxy.

> Czy automatyczna konfiguracja moze w czyms szkodzic? Wzgledy bezpieczenstwa?
Działa z root'a więc teoretycznie... z drugiej strony to program do
instalacji na klientach a nie na super-bezpiecznych serwerach.

> I wreszcie: czy kdenetwork-lanbrowser ma w ogole jakikolwiek sens bez lisy
> (gdyby ja wydzielic)?
Chyba może korzystać jeszcze z FTP i FISH (IMHO działa to lepiej niż
samba w konquerorze).

> BTW, Michal, jaki jest wlasciwie status lisa.spec?
> * Jest on przeznaczony dla KDE3.0 czy 3.1?
Mi działał z 3.0, teraz też działa na 3.1rc5.

> * Jesli dla 3.0, to widze, ze zastepuje zawarta w kdenetwork lise. Czy nowa
>   lisa ma jakies przydatne ficzery/poprawki?
No właśnie lisa to się zbytnio nie rozwija. Zastanawiam się czy ta w KDE
nie jest jakoś podrasowana.

> * Czy jest stabilniejsza ?
Nie wiem.

> * Czy ktos to w ogole poza toba testowa?
Mój kolega :-P

> * Czy jest sens wpuszczac nowa lise do Ra?
> * Jesli nie ma, to czy jest sens portowac twoje przerobki na lise 0.1.3?
Chwila. Co to jest lisa 0.1.3??? Na http://lisa-home.sourceforge.net/
widzę 0.2.2.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--