Znowu locki w CVS

Piotr Meyer aniou w root.pl
Śro, 4 Gru 2002, 19:00:50 CET

On Wed, 4 Dec 2002 18:45:50 +0100
Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl> wrote:

> Chcesz zbudować coś starego a dany plik nie jest już dostępny ...

W takim przypadku, to raczej ftp... Ja bardziej pytałem się o zalety
trzymania takich plików w CVS zamiast na lokalnym ftp. Jak rozumiem,
obecnie CVS ma następujące zalety:
- wiadomo, kto co robił z plikiem (bo parser do logów ftp ktoś
musiałby stworzyć)
- łatwiej (?) jest mieć skonfigurowanego CVSa niż konfigurować FTP :-p
- każdy z nas pilnie śledzi diffy pomiędzy poszczególnymi wersjami
binarnego, piętnastomegowego archiwum tar.bz2
- FTP nie ma przydatnej opcji blokowania wszystkim innym osobom
dostępu do katalogu SOURCES w trakcie, gdy wrzucamy 30 mega danych z
naszego SDI.

Coś przeoczyłem?

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer

PS. Nie wszystkie punkty są serio (to taki disklajmer dla
poważniejszych niż ja).