Znowu locki w CVS

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Śro, 4 Gru 2002, 18:56:37 CET

Piotr Meyer (Wednesday 04 of December 2002 19:00):
> - wiadomo, kto co robił z plikiem (bo parser do logów ftp ktoś
> musiałby stworzyć)
Do tarballi mozna spokojnie dodacwac opisy w logach to _duzy_ plus, naprawde.

> - łatwiej (?) jest mieć skonfigurowanego CVSa niż konfigurować FTP :-p
To nie ma znaczenia :P

> - każdy z nas pilnie śledzi diffy pomiędzy poszczególnymi wersjami
> binarnego, piętnastomegowego archiwum tar.bz2
NIkt nie sledzi diffow binarnych, ale czyta logi.

> - FTP nie ma przydatnej opcji blokowania wszystkim innym osobom
> dostępu do katalogu SOURCES w trakcie, gdy wrzucamy 30 mega danych z
> naszego SDI.
Lock w SOURCES to glupota, jak aflitna na ircu zasugerowal ostatnio,
nalezaloby napisac skrypt ktory po 5 minutach wywalalby locka. Ja wczoraj
przerwalem commit, a lock byl dalej bo cvs sie potegowal.
Druga opcja to przyznanie wiekszej ilosci osob uprawnien do usuwania locka.
--
Piotr Szymanski,
"Nie pytaj swiata dokad zmierza, bo nie daj Boże prawde powie."