nest a /usr i /usr/X11R6

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 4 Gru 2002, 22:03:19 CET

On Wed, Dec 04, 2002 at 09:44:05PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ale nie osamotniony.

to mile. :0
wiem, ze wiele patchy jest tylko po to, wiem ze zrobienie tego w teki
sposob wymaga dodatkowej pracy.
Powiem szczerze, z oprocz jakiejs formy pozadku, i przyzwyczajenia
nie ma wiecej argumentow, chyba, ale sie zastanowie. obiecuje.

I nadal mi sie wydaje ze tak jest ladniej i FHS tez tak mowi.

Co prawda w punkcie 4.4 wyraznie pisze optional, ale jednak.

i punkt 4.5.1
/usr/bin
This is the primary directory of executable commands on the system.

ale mimo wszystko.
Najpierw dla pozadku wywalacie wszystko z /etc do podkatalogw (no
niezabronione w FHS chyba [niedoczytalem ale zaraz to zrobie])
a teraz wszystko do jednego worka, mimo takiej pracy z przeniesiem tego
dla PORZADKU do /usr/X11R6 :)

TiweK
--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'