Usuwanie zbędnych pakietów

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 10 Gru 2002, 09:23:20 CET

On Mon, Dec 09, 2002 at 07:43:21PM +0100, bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl wrote:

> Jeśli kazałeś sobie zainstalować -devel, znaczy że pakiet chciany -
> zostaje.

Postaw się w sytuacji niechcianego pakietu.
Miło by Ci wtedy było?

Jeśli ktoś będzie chciał odinstalować jakiś pakiet,
to go po prostu odinstaluje.
Jeśli tak bardzo Ci na tym zależy, to dodaj do poldka wypisywanie "samotnych
matek czy ojców, jak kto woli" - pakietów od których nic nie zależy.

W systemie wieloużytkownikowym, ktoś może używać "nieużywanego" pakietu
do własnych celów.

Siłą PLD jest to, że system nie jest mądrzejszy od użytkownika,
a nawet jak jest, to tego nie pokazuje.  I niech tak zostanie!

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!