Usuwanie zbędnych pakietów

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 10 Gru 2002, 09:41:44 CET

On Tue, Dec 10, 2002 at 09:23:20AM +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Jeśli ktoś będzie chciał odinstalować jakiś pakiet,
> to go po prostu odinstaluje.
> Jeśli tak bardzo Ci na tym zależy, to dodaj do poldka wypisywanie "samotnych
> matek czy ojców, jak kto woli" - pakietów od których nic nie zależy.

Moze w wolnym czasie... Ja tylko sugerowalem autorowi.

> W systemie wieloużytkownikowym, ktoś może używać "nieużywanego" pakietu
> do własnych celów.
>
> Siłą PLD jest to, że system nie jest mądrzejszy od użytkownika,
> a nawet jak jest, to tego nie pokazuje.  I niech tak zostanie!

Zauwaz, ze moj model nie zaklada ZADNYCH ograniczen. Tak wzbogacony
poldek dawalby wiecej informacji i wieksza funkcjonalnosc.

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/