wine.spec

Czw, 12 Gru 2002, 23:43:47 CET

> Ac jeszcze nie istnieje

Rzeczywiscie, annoncement o wypuszczeniu jeszcze sie nie pojawil ;)
O to ci chodzi ?

> IMHO tak :-) Gnome2 zasuwa jak dzikie i można się było pozbyć wielu
> niepotrzebnych w takim wypadku patchy. Spece też mniejszyły swoją
> wielkość ;)

Mozesz podac jakies statystyki zmian w jedna i druga strone?
Co zostalo w X11R6? Tylko Xserver ?
Jaki zmiana ma wplyw/ wymaga modyfikacji w wm-ach takich jak: (c)twm,
fvwm(2), WMaker, czy innych zgrabnych, powabnych ?
GNOME i KDE mnie tak srednio interesuja (poza paroma aplikacjami).

Jakie pakiety wymagaly najwiekszych przerobek ze wzgledu na zaszyte sciezki
/usr/X11R6 ?

Rozumiem, ze jakies grono jednak potajemnie zadecydowalo o wpuszczeniu w
zwiazku z tym zmiany do Ac ?
Zdradzisz, kto z kim ? Bo coraz wiecej sie dzieje poza lista. I podejrzanie
w okresie podrozy dla niektorych ;)

  phone (48)(58) 347 14 61