wine.spec

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 12 Gru 2002, 23:52:44 CET

On Thu, 12 Dec 2002 23:43:47 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Mozesz podac jakies statystyki zmian w jedna i druga strone?
> Co zostalo w X11R6? Tylko Xserver ?

Plany są takie by wyrabać /usr/X11R6 i zostawic samo /usr, bo trzymanie
dwóch katalogów jest bez sensu, zresztą przetoczyła się spora dyskusja o
tym kilka (nascie) dni temu.

> Jaki zmiana ma wplyw/ wymaga modyfikacji w wm-ach takich jak: (c)twm,
> fvwm(2), WMaker, czy innych zgrabnych, powabnych ?
> GNOME i KDE mnie tak srednio interesuja (poza paroma aplikacjami).

W wiekszości wypadków sprowadzi się do wywalenia patchy naszego
autorstwa ;).

> Jakie pakiety wymagaly najwiekszych przerobek ze wzgledu na zaszyte
> sciezki/usr/X11R6 ?

Nie wszystko bedzie tak przenoszone, nic na siłę, X'y zostają tam gdzie
były.

Wszystko było na liscie.

			Artur