wine.spec

Pią, 13 Gru 2002, 00:15:32 CET

> Plany są takie by wyrabać /usr/X11R6 i zostawic samo /usr, bo trzymanie
> dwóch katalogów jest bez sensu, zresztą przetoczyła się spora dyskusja o
> tym kilka (nascie) dni temu.

Sledzilem te dyskusje uwaznie, choc nie bralem w niej udzialu.
Co do "bez sensu", to sie nie zgodze. Argumenty za rozdzieleniem tego byly,
chociaz nie krytyczne.

> W wiekszości wypadków sprowadzi się do wywalenia patchy naszego
> autorstwa ;).

A oprocz tego ? Chodzi mi m.in. o konfigi.

> Nie wszystko bedzie tak przenoszone, nic na siłę, X'y zostają tam gdzie
> były.

X-y, tzn. Xserwer ? Czy cos wiecej ?
Bo posiadanie np. xterma w /usr/X11R6/bin, gdy gnome-xterm jest w /usr/bin
jest MZ tak samo bez sensu jak umieszczanie w /usr/X11R6/lib bibliotek
gnome'owych niezaleznych od X.

> Wszystko było na liscie.
Widocznie nie wszystko do mnie dociera albo bylem tak zmeczony, ze nie
rozumialem co tam jest napisane.
Hmmm, podasz namiar na watek, w ktorym zapadla decyzja, czy skazesz mnie na
przeszukiwanie archiwow przez modem ?

  phone (48)(58) 347 14 61