wine.spec

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 13 Gru 2002, 17:03:35 CET

On Fri, 13 Dec 2002 16:04:53 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Uzasadnisz, dlaczego tysiac much nie moze sie mylic?
> IMO, ten argument nie za bardzo do mnie trafia.

Różnica jest taka, że jesteśmy ludźmi a nie muchami, wiec analogii
żadnej nie widzę jak i potrzeby dalszego uzasadniania. Ale może trafi do
Ciebie fakt, że wielu developerów pisze programy pod innymi
dystrybucjami i jak stosuje układ katalogów ze sztywno wpisanymi
scieżkami, do często się one pokrywają z tym co mają u siebie, a skoro
inne dystrybucje mają podobny układ to cvzemu my mamy sie wyłamywać? W
imię zasad? Tylko po to by było wiecej nikomu niepotrzebnej roboty?

> Skoro juz sie zajmuje PLD, to chce wiedziec na jakich zasadach.
>
> BTW, Cc: kloczek. Moze juz dzis czyta poczte.

Właśnie, Tomek wypowiedz się.

			Artur