wine.spec

Pią, 13 Gru 2002, 16:04:53 CET

> A mnie wine nie interesuje.

To po co my w ogole ten watek ciagniemy ?
Oryginalne pytanie nie bylo do ciebie skierowane, a do autora zmiany w
wine.spec .

> Wyobrażasz sobie, że przebuduję całą stertę pakietów by odpowiedzieć Ci
> na to pytanie? Ale tak, jest to przetestowane, bo skoro działa w RH,
> MDK, Debianie i innych to dlaczego u nas by miało nie zadziałać.

W takim razie nie mam pojecia na czym mialo polegac testowanie w nest.

> Zaczyna to być powoli męczace, pisałem juz nie ma sprzeciwów, to
> zaczynam działać, podobnie jak kilka innych osób, nie chcesz pomagac, to
> nie przeszkadzaj.

Tez chce wiedziec o co chodzi, zeby nie przerabiac pakietow ping-pongiem.
Rozmawialem nie dalej niz tydzien temu z kloczkiem, ktory wowczas twierdzil,
ze ta zmiana Ac na razie nie dotyczy.

Znaczy sugerujesz, ze on myslal, ze Ac bedzie rozwijane na branchu, a nest z
head?

> Zakres prac obejmuje mniej wiecej wszystko co wpada obecnie jakimiś
> sztucznymi drogami do /usr/X11R6 zamast do /usr - wyznacznikiem dobrym
> co gdzie powinno leżeć są inne dystrybucje.

Uzasadnisz, dlaczego tysiac much nie moze sie mylic?
IMO, ten argument nie za bardzo do mnie trafia.

> Chcesz se cofać, to zrób brancha Ra compatible czy jakos tak, HEAD
> zostaw w spokoju. Nie ma sensu prznosić pojedynczych aplikacji bez
> ruszenia całości.

Mi na cofaniu specjalnie nie zalezy. Ale kto inny moze chciec.
Ra zostaw dzimiemu.
Zadalem pytanie, przez kogo i kiedy zostala podjeta decyzja o przenoszeniu
zmian z nest do ac. Bo nie zauwazylem zadnej powaznej dyskusji nt.
testowania czegokolwiek poza gnome w nest.
Od ciebie odpowiedzi sie nie doczekalem, moze odpowie kto inny.

Problemem nie jest to, czy taka zmiane robic, ale sposob podejmowania
decyzji o kluczowych zmianach. Jesli kazdy bedzie wdrazal cos, co nie
spotkalo sie z powaznym sprzeciwem: np. ty prznoszenie zasobow do /usr,
ja wlasna wizje applnk, radek wlasna koncepcje podzialu perla itd., to
za chwile nie bedziemy mieli dystrybucji tylko zbior lepiej lub gorzej
dzialajacych programow.
ZTCW Dyktator sie nie zmienil. O decyzji Dyktatora, uzasadniajacej te zmiane
nic nie wiem, a wprost przeciwnie. Zatem:
- albo Dyktator zapomnial o podjetej decyzji poinformowac (co mu sie zdarza)
  i wtedy niepotrzebnie rzezbimy obaj klawiatury
- albo autor zmiany sie pomylil/pospieszyl/... i trzeba wyjasnic co jest
  grane.

Skoro juz sie zajmuje PLD, to chce wiedziec na jakich zasadach.

BTW, Cc: kloczek. Moze juz dzis czyta poczte.

  phone (48)(58) 347 14 61