wine.spec

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 14 Gru 2002, 09:31:25 CET

On Fri, 13 Dec 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> No i wlasnie tez odnioslem wrazenie, ze taka jest sytuacja rzeczywista.
> Zmiany /usr/X11R6 -> /usr zburzyly we mnie to wrazenie.
>
> Dlatego z uporem maniaka pytam: Co jest grane ?

nic - po prostu kilka osób się zapędziło.

Co do /usr/X11R6 -> /usr ....
Narazie to na ten temat nic nie wiadomo do końca. Ja bym chciał zobaczyć
na przykładzie _gnome2_ jak to działa. To miał być eksperyment. I niech
narazie takim pozostanie.
Jeżeli faktycznie się okaże, że się sprawdził - sam zacznę wywalać ten
prefix. Narazie proszę jednak o nie tykanie pozostałych rzeczy pzoa gnome.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...