wine.spec

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 14 Gru 2002, 12:32:42 CET

On Sat, 14 Dec 2002 09:31:25 +0100 (CET)
Paweł Gołaszewski <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> Co do /usr/X11R6 -> /usr ....
> Narazie to na ten temat nic nie wiadomo do końca. Ja bym chciał
> zobaczyć na przykładzie _gnome2_ jak to działa.

Działa doskonale, w przeciwieństwie do tego, jak liby są porozdzielane
po różnych podkatalogach, ciągle o tym piszę i ciągle ktoś się pyta jak
to działa.

> To miał być
> eksperyment. I niech narazie takim pozostanie.

Ja poza Gnome2 i cokolwiek co jego dotyczy lub ma jakikolwiek z nim
zwiazek niczego więcej nie dotykam. Nie czuję się kompetentny w
rozgrzebywaniu komuś specy, ale miło będzie widzieć, jak i w innych
pakietach ten prefix zacznie wylatywać z pozytywnym skutkiem.

> Jeżeli faktycznie się okaże, że się sprawdził - sam zacznę wywalać ten

SOA#1 ;)

> prefix. Narazie proszę jednak o nie tykanie pozostałych rzeczy pzoa
> gnome.

 i powiedzmy GTK+2, Glib2 i okolice :-)

					Artur