w32codec.spec

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Nie, 15 Gru 2002, 15:19:53 CET

Andrzej Krzysztofowicz (Sunday 15 of December 2002 15:00):
> Mozesz rozwinac, dlaczego ? Wynika to z jakichs zalecen ?
> Zwlaszcza, ze w wiekszosci miejsc dominuje AmE:
I ze tym angielskim obowiazujacym na calym swiecie jest BrE, a AmE to taki ich
lokalny wymysl w USA. Zreszta popytaj dowolnego profesora u siebie na
uniwerku :).

> License:        Free for non-commercial use
> (wiem, ;), ale uwazam, ze lepiej miec spojna terminologie)
To jaki jest format speca od nas nie zalezy od nas, wolalbym, zeby to co
zalezy od nas bylo poprawne.

--
Piotr Szymanski,
"Nie pytaj swiata dokad zmierza, bo nie daj Boże prawde powie."