w32codec.spec

Nie, 15 Gru 2002, 15:52:17 CET

> Andrzej Krzysztofowicz (Sunday 15 of December 2002 15:00):
> I ze tym angielskim obowiazujacym na calym swiecie jest BrE, a AmE to taki ich

Zalezy od definicji "Swiata".
W uniksach std. locale jest "C", a nie "en_GB". I ZTCP, jest ono blizsze
en_US niz en_GB

> lokalny wymysl w USA. Zreszta popytaj dowolnego profesora u siebie na
> uniwerku :).

Nie pracuje na uniwerku ;)

> To jaki jest format speca od nas nie zalezy od nas, wolalbym, zeby to co
> zalezy od nas bylo poprawne.

Ale IMO, opcja speca
- staje sie czescia jego formatu
- odwoluje sie niejako do pola speca (zobacz, co ci powie rpm -qi)
- lamie "zgodnosc wstecz"
- mieszanie wersji jezykowych jest IMO gorszym pomyslem, niz stosowanie
  niewlasciwej

Ponadto:
- wydawalo mi sie, ze jednak stosujemy terminologie angielska w wersji
  amerykanskiej (ale moglo mi sie wydawac, warto to ustalic)
- jesli juz takie zmiany sie robi, nalezy masowo i konsekwentnie
  (Atari800.spec, fonts-TTF-microsoft.spec, w32codec-qt.spec)
- zmiany kontrowersyjne warto przedyskutowac na liscie

  phone (48)(58) 347 14 61