w32codec.spec

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Nie, 15 Gru 2002, 15:59:40 CET

Andrzej Krzysztofowicz (Sunday 15 of December 2002 15:52):
> Ale IMO, opcja speca
> - staje sie czescia jego formatu
> - odwoluje sie niejako do pola speca (zobacz, co ci powie rpm -qi)
Zastanowmy sie. Jak ktos sciagnie ten spec i chce zbudowac to jakie jest
prawdopodobienstwo ze wpisuja --with licence_, napisze licence, a jakie ze
license? Przeczytal speca i wie ze ma wpisac with_licencja, zamknal speca i
pisze wg. pisowni ktorej sie nauczyl, a w szkolach lingiwstycznych an calym
swiecie ucza

> - lamie "zgodnosc wstecz"
Ten pakeit i tak nie idzie nigdzie do dystrybucji.

> - mieszanie wersji jezykowych jest IMO gorszym pomyslem, niz stosowanie
>   niewlasciwej
Dla mnie wyznacznikiem byl slownik Longmana, a nie domyslne locale uniksowe.
To jest prawdopodobnie blad logiczny z mojej strony.

> Ponadto:
> - wydawalo mi sie, ze jednak stosujemy terminologie angielska w wersji
>   amerykanskiej (ale moglo mi sie wydawac, warto to ustalic)
Nie wiem, ja w PLD az tak dlugo nie bawilem. Jestem tlumaczem i dzialalem
wedlug tego czego mnie nauczono.

> - jesli juz takie zmiany sie robi, nalezy masowo i konsekwentnie
>   (Atari800.spec, fonts-TTF-microsoft.spec, w32codec-qt.spec)
Racja.

> - zmiany kontrowersyjne warto przedyskutowac na liscie
Przepraszam, tu moj bug :), nastepnym razem bede pytal.
--
Piotr Szymanski,
"Nie pytaj swiata dokad zmierza, bo nie daj Boże prawde powie."