w32codec.spec

Nie, 15 Gru 2002, 16:15:14 CET

> Andrzej Krzysztofowicz (Sunday 15 of December 2002 15:52):
> Zastanowmy sie. Jak ktos sciagnie ten spec i chce zbudowac to jakie jest
> prawdopodobienstwo ze wpisuja --with licence_, napisze licence, a jakie ze
> license? Przeczytal speca i wie ze ma wpisac with_licencja, zamknal speca i

Moim zdaniem przemyskuje polecenie, ktore sie pojawi w komunikacie po
probie przebudowania bez "--with". A wez pod uwage tych, co juz
przebudowywali i pamietaja: ja bym %&^%&^$^% zaczal wieszac na autorze tej
zmiany.

> pisze wg. pisowni ktorej sie nauczyl, a w szkolach lingiwstycznych an calym
> swiecie ucza

Przegrepuj sobie swoj system i zobacz, ktore sformulowanie spotkasz
czesciej.

> Ten pakeit i tak nie idzie nigdzie do dystrybucji.

Sprawdziles ? SRPM powinien byc w dystrybucji.

> Dla mnie wyznacznikiem byl slownik Longmana, a nie domyslne locale uniksowe.
> To jest prawdopodobnie blad logiczny z mojej strony.

> Nie wiem, ja w PLD az tak dlugo nie bawilem. Jestem tlumaczem i dzialalem
> wedlug tego czego mnie nauczono.

> Racja.

> Przepraszam, tu moj bug :), nastepnym razem bede pytal.

Ale sprawe i tak warto wyjasnic. Moze jednak ktos jeszcze sie odezwie ?

  phone (48)(58) 347 14 61