w32codec.spec

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Nie, 15 Gru 2002, 17:06:22 CET

On Sun, Dec 15, 2002 at 04:15:14PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Moim zdaniem przemyskuje polecenie, ktore sie pojawi w komunikacie po
> probie przebudowania bez "--with". A wez pod uwage tych, co juz
> przebudowywali i pamietaja: ja bym %&^%&^$^% zaczal wieszac na autorze tej
> zmiany.

> Przegrepuj sobie swoj system i zobacz, ktore sformulowanie spotkasz
> czesciej.

> Sprawdziles ? SRPM powinien byc w dystrybucji.

> Ale sprawe i tak warto wyjasnic. Moze jednak ktos jeszcze sie odezwie ?
Ja uwazam ze powinno sie urzywac British English. Choc musze napisac ze to
moje przekonanie wynika tylko z kwestji estetycznych a otych trudno jest
dyskutowac.

Pozdrawaim
Lukasz
--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.