firewall-init: firewall-pre.init (HEAD)

Marek Guevara Baun marek.guevara w atm.com.pl
Pon, 16 Gru 2002, 15:42:02 CET

Użytkownik Tomasz Witek napisał:
> hmmm znalazlem cos co moze naprowadzic.
> Maskarada nie dziala, ale tylko w przypadku uzywania pppoe
 > inaczej dziala.

A ja właśnie spotkałem się z czymś takim - po instalacji
pld 1.0 z płyt cd i przeniesieniu konfiguracji z firewalla
ipchains z *bardzo* starego (ale regularnie odmładzanego
poldkiem pld 1.0) maskarada zachowuje się dokładnie jak
opisuje Tomasz - działa dopiero po restarcie. Na starym
systemie, który teoretycznie jest takim samym systemem
maskarada działa od razu po starcie. Nie mam pppoe.

Pozdrawiam,
Marek

PS. diff na plikach rc.d: S09firewall i functions, pliku
/etc/sysconfig/firewall oraz samych plikach z regułami
input, output, forward pomiędzy obydwoma systemami nie
wykazuje żadnych różnic.

--
Marek Guevara Braun <mguevara_pld.org.pl>