firewall-init: firewall-pre.init (HEAD)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 17 Gru 2002, 08:48:11 CET

W liście z pon, 16-12-2002, godz. 15:42, Marek Guevara Baun pisze:
>  > inaczej dziala.
>
> A ja właśnie spotkałem się z czymś takim - po instalacji
> pld 1.0 z płyt cd i przeniesieniu konfiguracji z firewalla
> ipchains z *bardzo* starego (ale regularnie odmładzanego
> poldkiem pld 1.0) maskarada zachowuje się dokładnie jak
> opisuje Tomasz - działa dopiero po restarcie. Na starym
> systemie, który teoretycznie jest takim samym systemem
> maskarada działa od razu po starcie. Nie mam pppoe.

Ha. Jednak nie jestem osamotniony :)

Podesle konfiguracje moze ja cos zle robie ?

/etc/rc.d/init.d/forward
MASQ all 192.168.1.0/24 any 0/0 any any

Zartowalem.
Jak bede jeszcze u tego gosia to sprawdze czy to nie jest problem
bo tak mi do glowy przyszlo teraz.

firewall-init ustawia /proc/sys/net/ipv4/ip_forward na 1
a potem network go przestawia z powrotem na 0 jesli nie jest ustawione
IPV4_FORWARDING=yes w network.

I tak jest na 100% teraz mi9 do glowy przyszlo. Shit.
Tyle zastanawiania sie i takie trywialne rozwiaznie ?

Sprawdze to i dam znac.

TiweK
--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdanski, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);