STBR freetype.spec (HEAD)

Pon, 16 Gru 2002, 21:04:19 CET

> Piotr Szymanski (Monday 16 of December 2002 20:12):
> Tak BTW, may te czcionki w cvs? ZTCP to wolno nam je dystrybuowac w

Nie mamy; nikt nie wrzucil ani nie wpisal "distributable" w specu.
Nie, ja dzis/jutro nie wrzuce. Szkoda mi pasma na modemie.

> niezmienionej formie jesli dolaczymy eule.

Tez tak rozumiem licencje.

Pytanie, czego ta "niezmieniona forma" dotyczy:
- *.exe - moglibysmy dystrybuowac tylko src.rpmy
- samych fontow - mozna tez rpm-y "binarne"

  phone (48)(58) 347 14 61