STBR freetype.spec (HEAD)

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Pon, 16 Gru 2002, 21:09:57 CET

Andrzej Krzysztofowicz (Monday 16 of December 2002 21:04):
> Nie mamy; nikt nie wrzucil ani nie wpisal "distributable" w specu.
> Nie, ja dzis/jutro nie wrzuce. Szkoda mi pasma na modemie.
Wrzucic to ja lada chwila moge :)

> Tez tak rozumiem licencje.
> Pytanie, czego ta "niezmieniona forma" dotyczy:
> - *.exe - moglibysmy dystrybuowac tylko src.rpmy
*.exe, pliki te maja byc dokladnie takie jak byly na stronach ms, nie jestem
pewien czy wolno je pakowac w srpma (to jest chyba pewna modyfikacja)
--
Piotr Szymanski,
"Nie pytaj swiata dokad zmierza, bo nie daj Boże prawde powie."