SPECS: crossmingw32-platform.spec (HEAD)

Pon, 16 Gru 2002, 21:31:53 CET

> No nie wiem - to (C) jest w nagłówkach.

Moze problem jest taki:
- jesli jest to (naglowki) API systemu operacyjnego, korzystanie z ktorego
  w takiej, a nie innej formie jest niezbedne do napisania programu
  wspolpracujacego z tym systemem, to licencja nie ma tu nic do gadania.
- jesli sa to naglowki wewnetrzne programu/systemu, ew. istnieje prawna
  mozliwosc zabronienia pisania programow wspolpracujacych z danym, to masz
  racje.

Taka przynajmniej widzialem konkluzje dyskusji na linux-kernel dot.
naglowkow GPL/GPL-only w Linuksie. Zdaje sie, ze autorstwa Linusa.

Co prawda interpretacja powyzsza moze dzialac lub nie w zaleznosci, gdzie
bedzie weryfikowana (Europa/Ameryka)

BTW. Zastrzegam, ze prawnikiem nie jestem.

> A np. RMS nie pozwolił na użycie samych nagłówków Lesstifa
> w XFree86 (czyli na licencji MIT zamiast LGPL).

Mozesz rozwinac / podac namiary ?

  phone (48)(58) 347 14 61