STBR freetype.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 16 Gru 2002, 22:08:45 CET

Dnia Monday 16 of December 2002 21:43, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
(...)
> To jesli jest nas >2 zgadzajacych sie co do dystrybuowalnosci - wrzuc.
> Wrzuc tez licencje.

EULA jest w jednym z cabów - nie pamiętam w tej chwili w którym - w każdym
razie wpadała do %doc.

(...)

> Ale, jesli masz watpliwosci, to zawsze mozna zrobic tak jak w
> w32codec.spec. Prawde mowiac piszac tego speca [w32codec.spec] myslalem
> o nim jako o pewnego rodzaju wzorcu dla takich sytuacji.

I dokładnie tak samo jest zrobiony ten spec. Ja tą licencję rozumiem tak,
że source rpm musi być "nosrc". Co do obecności cabów w repo to raczej
nie ma przeciwwskazań.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl