STBR freetype.spec (HEAD)

Pon, 16 Gru 2002, 21:43:58 CET

> Andrzej Krzysztofowicz (Monday 16 of December 2002 21:04):
> Wrzucic to ja lada chwila moge :)

To jesli jest nas >2 zgadzajacych sie co do dystrybuowalnosci - wrzuc.
Wrzuc tez licencje.

> *.exe, pliki te maja byc dokladnie takie jak byly na stronach ms, nie jestem
> pewien czy wolno je pakowac w srpma (to jest chyba pewna modyfikacja)

Mysle, ze rownie dobrze za modyfikacje mozna uznac szyfrowanie/kompresowanie
dowolnym protokolem transmisyjnym, czy dolaczenie naglowkow HTTP.

Ale, jesli masz watpliwosci, to zawsze mozna zrobic tak jak w w32codec.spec.
Prawde mowiac piszac tego speca [w32codec.spec] myslalem o nim jako o
pewnego rodzaju wzorcu dla takich sytuacji.

  phone (48)(58) 347 14 61