pld-devel cd.

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 17 Gru 2002, 22:28:07 CET

On Tue, Dec 17, 2002 at 07:18:39PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Niemal w ostaniej chwili po omówieniu obecnej infrastruktóry builderów
> ktoś złapał mnie niejako za rękaw i podsunał pomysł, że zabawy z
> synchronicznym wysyłaniem zasobów i decydowaniem o tym czy i keidy
> wygenerować src.rpm-a do przebudowania możnaby uniknać o ile
> najpierw produowałoby się owego src.rpm-a a zlecenie polegałoby na
> odbieraniu właśnie tego src.rpm-a i przebudowaniu bez posługiwanai sie
> cvs.
> Po przemyśleniu wychodzi na to, że to rzeczywiście upraszcza całość
> zarówno przy produkcyjnyhc buildach jak i massive build.

Czy poldek potrafi automagicznie zbudować rpm-a dociągając przy tym
potrzebne pakiety?
Nawet jeśli tego jeszcze nie potrafi, to IMO powinno to być zrobione
w poldku.  Wtedy skrypty będą trywialne i będą duże możliwości konfiguracji.

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!