pld-devel cd.

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 18 Gru 2002, 01:01:19 CET

wto 17 gru 2002 19:18:39 CET, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Po przemyśleniu wychodzi na to, że to rzeczywiście upraszcza całość
> zarówno przy produkcyjnyhc buildach jak i massive build.

Tak, rozmawiałem z tą osobą podczas Twojej opowieści i faktycznie,
rozwiązanie proste i jakże przydatne. Rozumiem, że ma to wyglądać tak:
pakiet zostaje posłany na buildery, ten sprawdza, czy istnieje odpowiedni
SRPM, jeśli nie wysyła żądanie zbudowania takowego. Teraz co się stanie w
sytuacji, gdy jakiś pakiet zostanie wysłany do przebudowania na wszystkie
architektury - wtedy zostanie wysłana takaż sama ilość żądań zbudowania
SRPMów. Chociaż tu chyba nie powinno być problemów z rozróżnieniem
duplikatów.

Druga kwestia dotyczy wspomnianych massive-buildów. Wyobraźmy sobie
hipotetyczną sytuację. Pakiet poszły do przebudowania, maszyny
uczestniczące massive-buildzie budują pakiety i zwracają wyniki.
Pierwsze pytanie - jakie? Czy tylko True/False, czy też buildlogi. Do obu
przypadków mam pewne zastrzeżenia - w pierwszym jak należy interpretować
dane wyniki? Co, gdy ktoś będzie wysyłał sfałszowane wyniki? W drugim...
hm, bądź co bądź dyski ciągle mają ograniczenia pojemności...

--
http://www.mysza.eu.org/