podwójne applnk i pixmaps

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 18 Gru 2002, 10:53:13 CET

On Wed, 18 Dec 2002 10:47:52 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Na desktopy.

Przyznam, że dalej nie kumam.
> Zatem to pytanie glownie do ludzi od KDE. Ale nie tylko, bo jezeli
> mamy problemy z interakcja kde/gnome, to wspolnie sie trzeba
> zastanowic jak je rozwiazac.

W zasadzie jedyne co to trzeba KDE przekonać (o ile tego jeszcze nie
umie) do %{_prefix}/share/applications, bo z tego co wiem to applnk jest
w Gnome2 czytane bez problemu, poza tym można Gnome2 bez
problemu wskazać, że ma czytać zarówno z z
/usr/X11R6/share/applnk jak i z /usr/share/applnk. Pozostaje jeszcze
tylko kwestia czy można to samo zrobić w KDE, ale pewnie tam też można
podac kilka ścieżek. Taki zabieg mógłby zmniejszyć uciążliwość migracji
z /usr/X11R6 do /usr - ale z drugiej strony pewnie też by ja spowolnił.

				Artur

ps. Proszę nie wieszć na mnie psów za tą migrację, to co miałem do
powiedzenia w tej sprawie już było poruszane w innym wątku (tak piszę
tylko na zaś ;-))