podwójne applnk i pixmaps

Śro, 18 Gru 2002, 11:04:04 CET

Chodzi mi o to, czy KDE akceptuje desktopy w formacie GNOME-2, czy nie
i jesli tak to:
- tworzymy po dwie wersje (wszedzie ?)
- uczymy KDE roznic w formacie.

> Przyznam, że dalej nie kumam.
>
> W zasadzie jedyne co to trzeba KDE przekonać (o ile tego jeszcze nie
> umie) do %{_prefix}/share/applications, bo z tego co wiem to applnk jest

ln -s /usr/share/applications /usr/X11R6/share/applnk/GNOME2

?
Czy o cos wiecej chodzi ?

> w Gnome2 czytane bez problemu, poza tym można Gnome2 bez
> problemu wskazać, że ma czytać zarówno z z
> /usr/X11R6/share/applnk jak i z /usr/share/applnk. Pozostaje jeszcze
> tylko kwestia czy można to samo zrobić w KDE, ale pewnie tam też można
> podac kilka ścieżek. Taki zabieg mógłby zmniejszyć uciążliwość migracji
> z /usr/X11R6 do /usr - ale z drugiej strony pewnie też by ja spowolnił.

Podejrzewam, ze glowny proglem polega na innym mechanizmie tworzenia drzewka
applnk. ZTCP, w gnome2 to nie sa osobne katalogi. A w kde sa.

> ps. Proszę nie wieszć na mnie psów za tą migrację, to co miałem do
> powiedzenia w tej sprawie już było poruszane w innym wątku (tak piszę
> tylko na zaś ;-))

Jesli chodzi o gnome/kde, to na razie nikt nie wiesza zadnych czworonogow.
Po prostu trwa dyskusja.

  phone (48)(58) 347 14 61