pld-devel cd.

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Śro, 18 Gru 2002, 16:19:08 CET

On Wed, Dec 18, 2002 at 01:45:32PM +0100, Adam Gołębiowski wrote:

> Zabijcie, ale nie pamiętam nazwiska. Wysoki, długie włosy (acz
> krótsze od Jajcusia). Podczas wykładu Kloczka siedział pod oknem, tak na
> wysokości końca stołów, obok niego taki śmieszny mały człowieczek, który
> się czasem udzielał. To byłem ja. Niedaleko nas siedział właśnie Jajcuś,
> z drugiej strony Paweł Gajda (jeśli się nie mylę). Identyfikatora u
> winowajcy tego pomysłu nie widziałem... anonim jakiś. Ktoś kojarzy już kto
> to ?

Anonimowy Autorytet ;-)

> "Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota. I nie
> jetem pewien co do tej pierwszej. "
> 					Albert Einstein
>
> Generalnie chodzi mi o to, w jaki sposób będą traktowane otrzymane wyniki.
> Jak będą rzutować na dalsze prace nad pakietami.

To są spekulacje:
Jeśli brakuje czegoś z BuildRequires
pakiet zostaje wyrzucony na koniec kolejki.
W logach w katalogu FAIL są szczegóły.
Jeśli podczas "właściwego" budowania pakiet się nie zbuduje w FAIL/
będą szczegóły, a pakiet zostanie usunięty z kolejki.
Jeśli zbuduje się poprawnie też zostanie usunięty z kolejki a w OK/
będzie log budowania.

Logi podobnie jak teraz będą widoczne pod
http://buildlogs.pld.org.pl/
ftp://buildlogs.pld.org.pl/

Dodatkowo będzie widać co(kto) stoi w kolejce.

Co ludzie z tymi wynikami zrobią, to już ich sprawa.

--
witekfl w poczta.onet.pl

If at first you don't succeed, skydiving is not for you.  - Unknown
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=9084024