pld-devel cd.

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 18 Gru 2002, 13:45:32 CET

śro 18 gru 2002 09:01:04 CET, Witold Filipczyk napisał(a):

> Pomysł z tym, żeby najpierw budować SRPMa, a dopiero potem z niego
> binarki, jest niezły (genialny nie przeszło by mi przez usta).
> Czy moglibyście napisać kto to wymyślił?

Zabijcie, ale nie pamiętam nazwiska. Wysoki, długie włosy (acz
krótsze od Jajcusia). Podczas wykładu Kloczka siedział pod oknem, tak na
wysokości końca stołów, obok niego taki śmieszny mały człowieczek, który
się czasem udzielał. To byłem ja. Niedaleko nas siedział właśnie Jajcuś,
z drugiej strony Paweł Gajda (jeśli się nie mylę). Identyfikatora u
winowajcy tego pomysłu nie widziałem... anonim jakiś. Ktoś kojarzy już kto
to ?

> Komu by się chciało wysyłać zafałszowane wyniki?
> A nawet jeśli, nie obawiaj się, nagroda go nie minie ;-)

"Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota. I nie
jetem pewien co do tej pierwszej. "
					Albert Einstein

Generalnie chodzi mi o to, w jaki sposób będą traktowane otrzymane wyniki.
Jak będą rzutować na dalsze prace nad pakietami.

--
http://www.mysza.eu.org/