podwójne applnk i pixmaps

Czw, 19 Gru 2002, 14:34:52 CET

On Wed, 18 Dec 2002, Artur Flinta wrote:
[..]
> W zasadzie jedyne co to trzeba KDE przekonać (o ile tego jeszcze nie
> umie) do %{_prefix}/share/applications, bo z tego co wiem to applnk jest
> w Gnome2 czytane bez problemu, poza tym można Gnome2 bez
> problemu wskazać, że ma czytać zarówno z z
> /usr/X11R6/share/applnk jak i z /usr/share/applnk.

Docelowo powinno czytać tylko z jednej lokacji.
Najlepiej żeby od początku czytało tylko z jednej lokacji.

Po za tym zdaje się że w kilku miejscach zoistało wycofane używanie w
%install używanie %{_applnkdir} (albo/także %{_pkgconfigdir}) co nie
powinno być robione raczej.

> Pozostaje jeszcze
> tylko kwestia czy można to samo zrobić w KDE, ale pewnie tam też można
> podac kilka ścieżek. Taki zabieg mógłby zmniejszyć uciążliwość migracji
> z /usr/X11R6 do /usr - ale z drugiej strony pewnie też by ja spowolnił.

Wrecz odwrotnie. Zawsze powinna być używana tylko jedna ścieżka żeby było
widać co jeszcze wymaga poprawienia.

> ps. Proszę nie wieszć na mnie psów za tą migrację, to co miałem do
> powiedzenia w tej sprawie już było poruszane w innym wątku (tak piszę
> tylko na zaś ;-))

Artur tu jest ważne jedno .. czy takie przejście ma sens a nie samo
przeniesienie jako takie. Ergo: w trakcie tejże migracji powinnien pojawić
ostateczny wniosek co do zasadnosci takiego pzrejscia.
Zmian jest wykonywana na razie niejako na próbę żeby móc ocenić czy ma to
sens i/lub jakie są tego pozytywne/negatywne konsekwencje.
Prośba o patrzenie na to także z punktu widzenia właśnie efektu końcowego.