podwójne applnk i pixmaps

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 19 Gru 2002, 17:16:03 CET

On Thu, 19 Dec 2002 14:34:52 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Docelowo powinno czytać tylko z jednej lokacji.
> Najlepiej żeby od początku czytało tylko z jednej lokacji.

Po przeczytaniu tego co podał Artur Frysiak, też jestem za jedną
lokalizajcą: /usr/share/applications, jak tutaj djrzulf zauważył, jest
stosowny patch na to do KDE, pewnie podobnie jest i dla innych desktop
managerów.

> Po za tym zdaje się że w kilku miejscach zoistało wycofane używanie w
> %install używanie %{_applnkdir} (albo/także %{_pkgconfigdir}) co nie
> powinno być robione raczej.

Chmm, przyznam, że _applnkdir nie używam, bo jest to ciut inna lokacja
niż /usr/share/applications, chyba, że należy przedefiniowywać
_applnkdir na początku speca co bedzie The Right Way (TM)

> Artur tu jest ważne jedno .. czy takie przejście ma sens a nie samo
> przeniesienie jako takie.

IMHO ma, bo unikamy podwójnych lokacji bibliotek (Gnome pokazało juz, że
tego nie lubi), problem z jednoznacznym zakwalifikowaniem biblioteki czy
ma być w /usr czy w /usrX11R6. W praktyce przy pakietowaniu Gnome2
okazało się, że część patchy jest teraz zupełnie zbędna. Oczywiscie
z niecierpliwością czekam na wyniki przy innych pakietach, niemniej
przyznac musze, że idzie nadzwyczaj gładko.

> Ergo: w trakcie tejże migracji powinnien
> pojawić ostateczny wniosek co do zasadnosci takiego pzrejscia.

mniej patchy - mniej pracy? ;-)

> Zmian jest wykonywana na razie niejako na próbę żeby móc ocenić czy ma
> to sens i/lub jakie są tego pozytywne/negatywne konsekwencje.
> Prośba o patrzenie na to także z punktu widzenia właśnie efektu
> końcowego.

Narazie wszystko działa, więc nie jest źle ;-)

				Artur