problemy ze zbudowaniem. rpm i lua40

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Pią, 27 Gru 2002, 17:24:58 CET

hej
chciałem zbudować to co w subject'cie.
nie udało się.
nie jestem w stanie ad-hoc wymyślić rozwiązania, więc prosiłbym o pomoc.
logi z budowania są tutaj:
http://www.depesz.pl/pld/{rpm,lua40}.txt
informacje o tym co mam zainstalowane w momencie budowy są tu:
http://www.depesz.pl/pld/rpms.lst

logi są robione "script'em", więc mają i stdout i stderr, ale mają też
kody sterujące kursora, ale to nie jest wielki problem.

ktoś jest w stanie mi pomóc z tym??

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
mój boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam