problemy ze zbudowaniem. rpm i lua40

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pią, 27 Gru 2002, 18:10:04 CET

On Fri, Dec 27, 2002 at 05:24:58PM +0100, Hubert depesz Lubaczewski wrote:
> hej
> chciałem zbudować to co w subject'cie.
> nie udało się.
> nie jestem w stanie ad-hoc wymyślić rozwiązania, więc prosiłbym o pomoc.
> logi z budowania są tutaj:
> http://www.depesz.pl/pld/{rpm,lua40}.txt
> informacje o tym co mam zainstalowane w momencie budowy są tu:
> http://www.depesz.pl/pld/rpms.lst
>
> logi są robione "script'em", więc mają i stdout i stderr, ale mają też
> kody sterujące kursora, ale to nie jest wielki problem.
>
> ktoś jest w stanie mi pomóc z tym??

Po pierwsze to sprawdź, czy przy zwykłym make się buduje (bez -j).
Ktoś kiedyś się chwalił, że łatwo pakiety można przerobić, żeby bezpiecznie
się z budowały z make -j n.
Fajnie by było, gdyby powiedział (napisał) tu jak to zrobić.

A logi robi się np. tak:
rpmbuild -ba blabla.src.rpm 2>&1 | tee ~/BUILDLOGS/blabla.log

--
witekfl w poczta.onet.pl

If at first you don't succeed, skydiving is not for you.  - Unknown
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=9084024