instalator: drobne przemyślenia

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 29 Gru 2002, 10:45:57 CET

On Sun, Dec 29, 2002 at 03:59:20 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przykładowo pamiętasz w którym pakiecie są narzedzia do zarzędzania
> prękością pracy protka karty w NVidią ?

poldek> ll nv[tab]
nvclock-0.5-2      nvclock-gtk-0.5-2  nvi-1.79-6

Ale oczywiście jako _dodatkowej_ opcji pomysłowi nie mam nic do
zarzucenia.

PS. Czemu w KDE ustawionym na polski język (locale itp. są dobre)
aplikacje gtk mają krzaczki zamiast polskich literek? W katalogu domowym
tworzy się .gtkrc-kde z komentarzem:

# If you do not want KDE to override your GTK settings, select
# Look and Feel/Styles in the control center and disable the checkbox
# "Apply fonts and colors to non-KDE apps"

Komentarz jest trochę przeterminowany, gdyż teraz jest to menu
Look and Feel/Colors, ale wyłączenie nie poprawia pliterek. Za to
stworzenie linku ~/.gtkrc -> /usr/X11R6/share/gtk/gtkrc.iso-8859-2
rozwiązuje sprawę. Czemu KDE psuje automatykę wyboru gtkrc na podstawie
locali?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...