instalator: drobne przemyślenia

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Nie, 29 Gru 2002, 13:33:21 CET

On Sun, Dec 29, 2002 at 01:11:25PM +0100, Grzegorz Godlewski wrote:
> Ani razu nie korzystałem z eject,cdplay itp...

To że jesteś wyjątkowy nie oznacza wcale, że tacy są wszyscy użytkownicy
PLD.  eject się bardzo przydaje, gdy się korzysta z CD-ROMów.
Wystarczy eject i płytka się wysuwa, a nie trzeba umount i wciskać przycisku
przy CD-Romie.

> Żadnych wypasów - to nie redhat. Instalka pld zawsze mało zajmowała i to jest
> dobre. No chyba, że będzie nowy typ - full-wypas :)

Ciągle w zamierzeniach jest instalator "Bajer full", np.
z menu wyboru pakietów, a w nim pełno zestawów takich, jak:
- standardowy
- minimalny
- full wypas
- zestaw, który zainstalował kloczek
- zestaw, który zainstalował dzimi
itd., itp.

Ponieważ instalator będzie oparty na www, będzie można ściągnąć gotowe konfiguracje
z sieci, a nawet potrenować instalowanie na sucho na stonie www PLD.

Wiem, że to dobry pomysł.  Nie mam nic przeciwko, gdyby ktoś go zrealizował.
Czekam na graficzną przeglądarkę www mieszczącą się na dyskietce.

--
witekfl w poczta.onet.pl