instalator: drobne przemyślenia

Nie, 29 Gru 2002, 14:15:50 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Grzegorz Godlewski wrote:

> Ani razu nie korzystałem z eject,cdplay itp...

> Których mixerów? Instalator nie jest w stanie wykryć mojego ulubionego
> mixera/playera.

Ile mamy aplikacji mikserów ? Zrób zestawinie które miksery w jakich
okolicznościach moznaby instalować.
jezlei jest ich nie więcej niż pięć to przy instalacji typu stacja robocza
instalowałbym wszystkie.

> jw. - który program do nagrywania? Może tylko cdrtools? A jak ja korzystam
> tylko z udftools to mi to też niepotrzebne.

Przeciez IIRC cdrtools ma funkcje udftools, a całosć projektu dąży do tego
żeby skupiać w sobie potzrebne funkcje. Mnożenie bytów nie ma tu większego
sensu.

> Mam KDE i nie korzystam z żadnego frontendu kde, tylko z xcdroasta.

W trakcie instalacji nie zatwierdzasz dołącznienia aplikacji KDE do CDRW i
włączas sobie xcdroasta.

> Tak samo nie korzystam z kopete, tylko z gaima... Niektórzy mają wymieszane
> środowisko na workstacji.

Nie wiem czym można się kierować włączając lub nie aplikacje typu IM.
Potrafisz sformułować tu takei kryteria ?

[..]
> Mam taki dysk i nigdy go nie monitorwałem,

Spróbuj. Ostanio dość czst słyszy sie po akademikach że ludzie używający
Linuxa nabijają w buitelkę ludzi z Win* spzreajac im użyane dyski w
których zapas na relokację błędów jest na wyczerpaniu.

> Mam usb i zero urządzeń...

Odpowiadasz "nie chcę akrtywowanai USB".

> Do korzystania (odzczyt/zapis) z fdd nie potrzeba fdutils.

Wiesz co jst w fdutils ? Zdażyło Ci sie kiedyś używać fdformata ?

> Żadnych wypasów - to nie redhat. Instalka pld zawsze mało zajmowała i to jest
> dobre. No chyba, że będzie nowy typ - full-wypas :)

Kwestia w tym że W RH *nie* są wykonywane takie sztuczki. Tym samym
mówienie o podobieństwach do RH w tej kwestji to niejako .. pomyłka :>