instalator: drobne przemyślenia

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Nie, 29 Gru 2002, 15:15:16 CET

> Ile mamy aplikacji mikserów ? Zrób zestawinie które miksery w jakich
> okolicznościach moznaby instalować.
> jezlei jest ich nie więcej niż pięć to przy instalacji typu stacja robocza
> instalowałbym wszystkie.
Nieduże, ale prawie każdy pociąga za sobą wpis w applnk. Ja się gubię w moim
menu. Gdyby to chociaż alfabetycznie było...

> Przeciez IIRC cdrtools ma funkcje udftools
nie wiedziałem

> W trakcie instalacji nie zatwierdzasz dołącznienia aplikacji KDE do CDRW i
> włączas sobie xcdroasta.

> Nie wiem czym można się kierować włączając lub nie aplikacje typu IM.
> Potrafisz sformułować tu takei kryteria ?
Chodziło mi o ogólną idee, że nie każdy używa jednolitego środowiska. IM
to tylko przykład.

> Spróbuj. Ostanio dość czst słyszy sie po akademikach że ludzie używający
> Linuxa nabijają w buitelkę ludzi z Win* spzreajac im użyane dyski w
> których zapas na relokację błędów jest na wyczerpaniu.
Dlatego nie kupuję w akademikach :)

> Wiesz co jst w fdutils ? Zdażyło Ci sie kiedyś używać fdformata ?
Wiem i od wielu lat nie formatowałem dyskietki pod linuxem. Stację mam tylko
do odczytu. Ale masz rację, z usb i fdd trochę przesadziłem.

> Kwestia w tym że W RH *nie* są wykonywane takie sztuczki. Tym samym
> mówienie o podobieństwach do RH w tej kwestji to niejako .. pomyłka :>
Przyznaję, od roku redhata nie instalowałem, to nie pamiętam.

Proponuję po 2 typy, np: małe kde - instaluję tylko rzeczy potrzebne do
zarządzania sprzętem i kdebase+kdelibs itp, duże kde - dodaje playery, mixery
i inne rzeczy które się pewnie nie przydadzą.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \