instalator: drobne przemyślenia

Nie, 29 Gru 2002, 17:35:43 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Piotr Pawłow wrote:

> On Sunday 29 of December 2002 02:27, Tomasz Kłoczko wrote:
> [..ciach..]
>
> Wg.mnie to idealnie pasuje jako podstawa do stworzenia
> "automagicznego" konfiguratora systemu.

Człowieku skup się .. jeszcze raz skup się .. jeszczd raz :>
Jakiej automagicznej konfiguracji systemu ?
Istnienie czegoś takeigo w uinstalatorze powionno być i to będzie dalej
instalator, a nie jakiś pieprzony automagiczny instalator :>

> Uruchamianego już po
> instalacji, i pomagającego użytkownikowi w konfigurowaniu systemu i
> doborze oprogramowania. _Nie_ jako dodatek do instalatora.

A teraz to pies pomaga w instalacji ?
Instalator jakbyś nie wiedział to właśnie zespół narzędzie wspomagających
instalację systemu i przygotowanie tego do późniejszej eksploatacji :>

> Wrzucanie takich rzeczy do instalatora kończy się tym, że typowy ZU po
> dołożeniu nowego sprzętu reinstaluje system od nowa, aby ten nowy
> sprzęt uruchomić ;)

"Głupich nie sieją nie sadzą - sami się rodzą" .. i co byś nie robił to
nic na to nie poradzisz. Zawsze znajdzie się taki osobnik który użyje tego
co zrobiłeś w sposób jaki sobie nawet tego nawet nie wyobrażałeś.