instalator: drobne przemyślenia

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Nie, 29 Gru 2002, 22:26:25 CET

On Sunday 29 of December 2002 17:35, Tomasz Kłoczko wrote:
> Człowieku skup się .. jeszcze raz skup się .. jeszczd raz :>
> Jakiej automagicznej konfiguracji systemu ?

No jak przeczytałem o tym wykrywaniu CD, USB i innych urządzeń, i
instalowaniu pakietów do obsługi tegoż, to mi autokonfigurator jako
żywo przed oczami stanął :>

> Istnienie czegoś takeigo w uinstalatorze powionno być i to będzie
> dalej instalator, a nie jakiś pieprzony automagiczny instalator :>
> Instalator jakbyś nie wiedział to właśnie zespół narzędzie
> wspomagających instalację systemu i przygotowanie tego do
> późniejszej eksploatacji :>

Widać mamy inne podejście do instalatorów. Dla mnie instalator to
takie coś, co utworzy mi na dysku podstawowy system. Do instalacji
reszty nie ma to jak wygodny zarządca pakietów.

> robił to nic na to nie poradzisz. Zawsze znajdzie się taki osobnik
> który użyje tego co zrobiłeś w sposób jaki sobie nawet tego nawet
> nie wyobrażałeś.

To fakt, pomysłowość ludzka nie zna granic :)

--
 Piotr Pawłow
 mailto:pp w siedziba.pl