instalator: drobne przemyślenia

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 29 Gru 2002, 17:48:45 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Grzegorz Godlewski wrote:
[CIACH]
Tutaj się zgadzam, ale...

> Mam taki dysk i nigdy go nie monitorwałem,

...to IMHO twój błąd. Mnie już SMART raż 4 litery uratował...

> Mam usb i zero urządzeń...

Możesz mieć...

> Żadnych wypasów - to nie redhat. Instalka pld zawsze mało zajmowała i to
> jest dobre. No chyba, że będzie nowy typ - full-wypas :)

Dlatego powtórzę jeszcze raz - powinno się po wyborze pakietów pojawić
ewentualne pytanie czy dodatkowo doinstalować: blablabla tutaj lista
pakietów. Z możliwością edycji tego.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...