instalator: drobne przemyślenia

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Nie, 29 Gru 2002, 17:59:29 CET

> ...to IMHO twój błąd. Mnie już SMART raż 4 litery uratował...
He, dysk ma dopiero miesiąc więc się tym nie zajmowałem, ale przed chwilą
sprawdziłem. Nie musicie się martwić :)

Byleby base był :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \