SPECS: glibc.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 29 Gru 2002, 20:19:11 CET

wrobell <wrobell w ite.pl> [29-12-2002 17:14]:
> Ale nie każdy korzysta z dystrybucyjnego jajka.

Są też osoby używające kompilowanego samemu Apacza (ze statycznym
mod_perlem, na przykład), perla, php, postgresa (depesz), tina (ja na
przykład ;-) i pewnie wielu innych.  Ale co nas to obchodzi w kontekście
spójności _dystrybucji_?

Te osoby mogą:
a) stworzyć sobie RPM-a ze swoim jajkiem
b) używać --force (jeśli rezygnują z zalet RPMa, to ich broszka).

Skoro są w stanie skompilować własne jajko, to chyba sobie poradzą;
prawda?  ;->

Można jeszcze udostępnić pakiet pseudo-kernel.noarch.rpm, zawierającego
Provides: kernel = wersja i kernel-headers = wersja.  (Możnaby takie
coś nawet na FTP umieścić, jeśli tylko jest możliwość zagwarantowania,
że toto nie zainstaluje się komuś przypadkiem z zależności zamiast
właściwych pakietów).

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]