/etc/services

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 29 Gru 2002, 22:43:00 CET

On Sunday 29 December 2002 22:42, Jakub Bogusz wrote:
> Stop, to co trafiło do SOURCES nie nadaje się do użytku.
> Po pierwsze obecne komentarze są (znowu!) aliasami, po drugie do
> dystrybucyjnych zasobów potrzeba parę wpisów spoza rejestru IANA.
>
> Trzeba poprawić komentarze i dodać część wpisów ze starych services.
>
> (dodanie większej ilości wpisów z IANA sam kiedyś miałem w planach,
> ale nigdy nie starczało czasu)

Miałem do ciebie napisać, żebyś przejrzał co jest źle, bo generalnie miałem w
planach sprawdzenie jak całość się nadaje do użytku w czasach obecnych (czy
np. nadal jest potrzebny alias pop2-pop, etc.). Z tym, że można chyba wziąść
obecną formę za podstawę do ewentualnych zmian, bo było nie było stary plik
miał 80kb, a nowy ma pół mega :). Można nad tym popracować. W najbliższym
czasie poprzeglądam commitologi stare i pododaję aliasy, ale też nie jestem
pewien, czy wszystko jest nadal potrzebne :)