/etc/services

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 30 Gru 2002, 00:10:54 CET

On Sun, Dec 29, 2002 at 10:43:00PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Miałem do ciebie napisać, żebyś przejrzał co jest źle, bo generalnie miałem w
> planach sprawdzenie jak całość się nadaje do użytku w czasach obecnych (czy
> np. nadal jest potrzebny alias pop2-pop, etc.).

Niekonfliktujące lepiej zostawić (dużo ich nie było).

Na pewno w IANA nie ma usługi smtps, a IIRC postfix tego może używać
(opcjonalnie).

> Z tym, że można chyba wziąść
> obecną formę za podstawę do ewentualnych zmian, bo było nie było stary plik
> miał 80kb, a nowy ma pół mega :).

To tak, poprzedni pochodził z RFC1700.

> Można nad tym popracować. W najbliższym
> czasie poprzeglądam commitologi stare i pododaję aliasy, ale też nie jestem
> pewien, czy wszystko jest nadal potrzebne :)

Przejrzyj co kiedyś zrobiłem, bo nie byłeś pierwszym, kto wrzucił prawie
żywcem plik z IANA ;)
Z kosmetyki - warto zamienić spacje na taby (unexpand -a), kilkadziesiąt kB
ubędzie.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/