SPECS: ecartis.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 30 Gru 2002, 00:03:31 CET

On Sun, 29 Dec 2002, blues wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	blues	02/12/29 23:53:04
> Modified files:
> 	ecartis.spec
> Log message:
> - 20021013 - fixed paths patch (hlp file wasn't changed in code). I think
>   this should be in Ra/updates/general

Z rozmysłem nic tutaj nie trafiło do brancha RA-branch i zrobiłem to na
HEAD. Dlaczego?
Otóż IMHO do RA wraz z update-ami należy wprowadzić kawałki infrastruktury
/home/services/
Da się to bezboleśnie (IMHO całkowicie) zrobić poprzez wrzucenie w pakiety
linków:
/home/services/<usługa> -> /home/<usługa>
Najważniejsze jest to w przypadku indiańca oraz innych serwerów www (inne
rzeczy można sobie chyba darować)

Mam to u siebie z zainstalowanymi kilkoma rzeczami w /home/services/httpd
kompilowanymi bezpośrednio z cvs-u i nie mam żadnych problemów.

Uważam, że to ułatwi wszystkim życie - jednocześnie pozwoli na bezbolesne
przechodzenie na Ra do /home/services/

koments?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...