SPECS: glibc.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 30 Gru 2002, 01:07:40 CET

Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> [29-12-2002 22:38]:
[...]
> Jeśli chodzi o /usr/include/{asm,linux}, to rozwiązaniem jest dołączenie
> do glibc-devel (lub jakiegoś R:) stosownych nagłówków, używanych podczas
> budowania glibc. Tak jak jest to zalecane przez rozwijających jądro.

Faktycznie trochę to bez sensu, żeby korzystać z /usr/src/linux...
Może pakiet glibc-kernel-headers, tworzony przez skopiowanie dostępnych
w trakcie budowania /usr/src/linux/include/{asm,linux}?  Tylko pozostaje
wtedy kwestia BR: kernel-headers, który Wam się nie podoba (a coś tu
wypadałoby wstawić).

[...]
> budujemy także moduły dla nowszego jądra (podmiana nagłowków
> /usr/include/{asm,linux} bez przebudowania glibc może powodować różne
> dziwne konflikty - sam się kiedyś nadziałem).

No tak mi się właśnie wydawało, stąd zmiana druga (glibc-devel+R(k-h)).

PS  Na jutro planuję wyjazd na zadupie, gdzie raczej nie będę miał
    dostępu do sieci, więc to by było z mojej strony na tyle w tym
    roku.  Wesołego. :-)

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]