Dlaczego "wycinacie" pliki INSTALL?

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Wto, 31 Gru 2002, 13:14:08 CET

Dnia poniedziałek 30 grudzień 2002 20:17, Bartosz Taudul napisał:
> On Mon, Dec 30, 2002 at 05:46:38PM +0100, Tomasz Witek Wittner wrote:
> A po co ZU ma wiedzieć, że ma zrobić configure, make, make install, jak
> przekazać opcje kompilatorowi, czy jak zrobić kompilację na wiele
> architektur?
> INSTALL to nie jest podstawowa dokumentacja.
Czasami jest  i to powinno wystarczyć, żeby nie wycinać ich w pień. Np.
INSTALL z inn'a to podstawa, a many służą tylko jako odnośniki.
A jeżeli wolisz selektywnie usuwać INSTALL z paczek (ile ich jest? - ponad
4k?), zamiast zostawić wszystkie w spokoju...

>[...]
> man/info. A że są braki w paczkach dotyczące dokumentacji to inna
> sprawa.

Dzięki pozbyciu się plików INSTALL nie ruszyłem ani vm-pop3d, ani squirrelmail
- dwa pakiety pod rząd! "Dziękuję" za taką oszczędność (kto tego naprawdę
potrzebuje, to ma exclude doc w rpm, poldku), po za tym i tak jest wszystko
gzipowane. Dokumentacji nigdy nie za wiele, stanowi ona w dużej mierze o
wartości oprogramowania - INSTALL często jest opisana instalacja i
konfiguracja, krok po kroku - czego próżno szukać w manach (nieraz mało co
można z nich wydedukować). Na przyszłość *mam* *moją* *osobistą* *próśbę* o
nie usuwanie INSTALL z paczek - *OK?* Argumenty za ich usuwaniem wcale mnie
nie przekonują i może paru osób (zwłaszcza z modemami) też. Jak ktoś ich tak
b. nienawidzi, to niech sobie zrobi find /usr/share/doc -type f -name INSTALL
-exec rm -f '{}' ';' to mu przejdzie (mi nie przeszło, bo nie ma funkcji
odwrotnej, więc zionę
taką złością - przepraszam).

> wolf

Tomek